03-253 Warszawa, Białołęcka 247
   tel. 22- 675-0-675,  22- 614-45-60
   fax  22- 675-93-83
          pn-pt. 8-17,  sob. 8-13

02-445 Warszawa, Parowcowa 6d
   tel. 22- 863-49-33,  22- 863-49-32
   fax  22- 863-49-31
          pn-pt. 7-17,  sob. 8-13

04-187 Warszawa, Dęblińska 9
   tel. 22- 879-96-00
          pn-pt. 7-15:30


OLSZEWSKI
e-mail

OBRÓBKA MECHANICZNA SILNIKÓW SPALINOWYCH

regeneracja wszystkich typów silników pojazdów drogowych :
samochody osobowe,  samochody ciężarowe,  autobusy,  ciągniki siodłowe,  TiR,
traktory,  wózki widłowe,  maszyny budowlane i rolnicze.


OBRÓBKA MECHANICZNA CZĘŚCI MASZYN i URZĄDZEŃ
np. sprężarki powietrza, sprężarki stacjonarne - szlifujemy wały, wymieniamy panewki


Jesteśmy z Państwem od 33 lat - początki działalności firmy to rok 1984
Poniżej przedstawiamy naszą aktualną, szczegółową ofertę.


 

 Regeneracja silników spalinowych

Regeneracja kadłuba silnika:
  - szlif cylindrów: wytaczanie oraz honowanie cylindrów
    w silnikach wszystkich typów -  silniki pojedyncze,
    silniki rzędowe, silniki pochylone, silniki widlaste.
  - tulejowanie cylindrów
  - osiowanie - regeneracja podpór wału korbowego
    (naprawa łoży panewek głównych).
  - regeneracja otworów pod wałek rozrządu, 
    (jeżeli występuje on w kadłubie)
    lub regeneracja otworów pod wałki balansujące
 

Szlif wału korbowego:
  - sprawdzanie wału korbowego na pęknięcie
  - szlify wałów korbowych
  - polerowanie czopów wału korbowego
  - szlif koła zamachowego
  - elektroniczne wyważanie wału korbowego
    (wyrównoważanie wału wraz z kołem zamachowym
    i dociskiem sprzęgła);
  - ponadto prostowanie wałów korbowych.
 

Regeneracja korbowodu:
  - regeneracja stopki korbowodu
  - regeneracja główki korbowodu (wymiana tulejki i roztoczenie jej na wymiar katalogowy)
  - sprawdzanie geometrii korbowodów i winklowanie.
 

Regeneracja głowicy:
  - sprawdzenie głowicy na pęknięcie (ciśnieniowe sprawdzenie szczelności głowicy) - fot. A
  - planowanie głowicy - fot. B
  - obróbka gniazd zaworowych nożami profilowanymi i szlifowanie tarczami diamentowymi - fot. C
  - wymiana gniazd zaworowych
    (również "gniazd zaworowych na gaz" z materiałów o podwyższonej wytrzymałości)
  - sprawdzanie szczelności obrabianych gniazd
  - szlif zaworów wszelkiego typu
  - wymiana prowadnicy zaworowej
  - wymiana uszczelniaczy
  - osiowanie głowicy (łożyskowanie/regeneracja podpór wałka rozrządu) - fot. D
  - regulacja luzów zaworowych - może być konieczna jeśli wałek rozrządu występuje w głowicy
    (VW, Peugeot, Renault, Toyota, Subaru, Fiat i inne)


fot. A

fot. B

fot. C

fot. D
 


 

Usługi tokarskie i usługi frezarskie

Toczenie:
  - toczenie tarcz i bębnów hamulcowych
  - dorabianie lub przeróbki elementów metalowych
    (prowadnice, gniazda zaworowe i tuleje cylindrowe oraz wszelkie króćce, przejściówki,
     tulejki, dystanse, podkładki, śruby, redukcje, korki, kołki, zaślepki...).

Frezowanie:
  - frezowanie kolektorów wydechowych (planowanie kolektorów)
  - wykręcanie urwanych szpilek lub świec żarowych
  - demontaż wtryskiwaczy (Mercedes Vito, Sprinter)
       (potocznie: wyjmowanie wtrysków lub wyciąganie wtrysków)
  - wycinanie nakrętek komór wstępnego spalania (Mercedes Vito, Sprinter)
  - frezowanie wg zamówień Klienta lub wg rysunku technicznego.
  - redukcja gwintów np. pod korek spustowy w misce olejowej

 


 

Spawanie

Spawanie aluminium w osłonie argonu:
  - miski olejowe, obudowy skrzyń biegów, osprzęt silnika,  (nie spawamy głowic aluminiowych)
  - napawanie ubytków głowicy silnika.

Spawanie żeliwa:
  - kadłuby, kolektory wydechowe, dekle,  (nie spawamy głowic żeliwnych)

Spawanie stali kwasoodpornych:
  - blachy oraz urządzenia specjalistyczne

Spawanie tradycyjne:
  - wszelkie przedmioty za stali

Obróbka elementów po spawaniu:
  - np. regeneracja powierzchni pod łożyska w piastach, półosiach i w korpusach

 


 

Prace szlifierskie

Szlifowanie na płasko
  - np. planowanie kolektorów wydechowych, szlif dekli od pomp wodnych, olejowych
    oraz podkładki dystansowe, "sitka" do maszynek itp.

Szlifowanie zewnętrznych powierzchni walcowych (bez otworów):
  - np. tłoki siłowników hydraulicznych i pneumatycznych

 


Regeneracja belek tylnego zawieszenia:
  - wymiana czopów w  belce np.: Citroen Berlingo, Peugeot Partner.


Części silnikowe :  tłoki, panewki, uszczelki, zestawy naprawcze
- sprzedaż tylko na Parowcowej i Białołęckiej


kliknij foto poniżej - zobacz jak dojechać do warsztatów firmy Autoszlif

Warszawa Białołęka Warszawa Gocławek WitolinWarszawa Włochy

Zapraszamy do kontaktu i współpracy