OLSZEWSKI

03-253 Warszawa, Białołęcka 247
   tel. 22 675 0 675   22 614 45 60
   kom. 516 130 717
          pn-pt. 8-17   sob. 8-13

e-mail

02-445 Warszawa, Parowcowa 6d
   tel. 22 863 49 33
   tel. 22 863 49 32
          pn-pt. 7-17   sob. 8-13

04-187 Warszawa, Dęblińska 9
   tel. 22 879 96 00
          pn-pt. 7-16    bez sobót

obróbka mechaniczna silników spalinowych

regeneracja wszystkich typów silników (silnik pojedynczy, silnik rzędowy, silnik pochylony, silnik widlasty) następujących pojazdów drogowych:
auta osobowe,  samochody dostawcze,  samochody ciężarowe,  autobusy,  ciągniki siodłowe (ciężarówki TIRy),
wózki widłowe,  maszyny budowlane (koparki, ładowarki) i maszyny rolnicze (traktory, kombajny).

Jesteśmy z Państwem od 35 lat - początki działalności firmy to rok 1984.
Przedstawiamy naszą aktualną, szczegółową ofertę.

Regeneracja silników spalinowych

Regeneracja kadłuba silnika:
  - szlif cylindrów: wytaczanie oraz honowanie cylindrów w silnikach wszystkich typów - silniki pojedyncze, silniki rzędowe, silniki pochylone, silniki widlaste.
  - tulejowanie cylindrów
  - osiowanie bloku silnika - regeneracja podpór wału korbowego (naprawa łoży panewek głównych)
  - regeneracja otworów pod wałek rozrządu.   więcej info i zdjęć

osiowanie kadłuba silnika spalinowego

naprawa siedlisk wałka rozrządu

Tagi: legalizacja stóp głównych.
 

Szlif wału korbowego:
  - sprawdzanie wału korbowego na pęknięcie
  - prostowanie wałów korbowych
  - szlify wałów korbowych   więcej info i zdjęć

szlif wału

prostowanie wału

  - polerowanie czopów wału korbowego
  - szlif koła zamachowego
  - elektroniczne wyważanie wału korbowego
    (wyrównoważanie wału wraz z kołem zamachowym i z dociskiem sprzęgła).
 

Regeneracja korbowodu:
  - regeneracja stopki korbowodu
  - regeneracja główki korbowodu (wymiana tulejki i roztoczenie jej na wymiar katalogowy)
  - sprawdzanie geometrii korbowodów i winklowanie.
 

Regeneracja głowicy silnika spalinowego:
  - sprawdzenie głowicy na pęknięcie (inaczej: ciśnieniowe sprawdzenie szczelności głowicy):

badanie szczelności głowicy

badanie szczelności głowicy

  - planowanie głowicy ...

planowanie głowicy
... na szlifierce do płaszczyzn

planowanie głowicy
... na segmentówce

  - obróbka gniazd zaworowych nożami profilowanymi i szlifowanie tarczami diamentowymi:

obróbka gniazd zaworowych

obróbka gniazd zaworowych

  - wymiana gniazd zaworowych
    (również "gniazd zaworowych na gaz" z materiałów o podwyższonej wytrzymałości)
  - sprawdzanie szczelności obrabianych gniazd
  - szlif zaworów wszelkiego typu
  - wymiana prowadnicy zaworowej
  - wymiana uszczelniaczy
  - osiowanie głowicy (łożyskowanie / regeneracja / naprawa siedlisk wałka rozrządu w głowicy)
  - regulacja luzów zaworowych - może być konieczna, jeśli wałek rozrządu występuje w głowicy (VW, Peugeot, Renault, Toyota, Subaru, Fiat i inne).



Usługi tokarskie i usługi frezarskie

Toczenie:
  - toczenie tarcz i bębnów hamulcowych
  - dorabianie lub przeróbki elementów metalowych:>
    prowadnice, gniazda zaworowe, tuleje cylindrowe oraz
     wszelkie króćce, przejściówki, tulejki, dystanse, podkładki,
     śruby, redukcje, korki, kołki, zaślepki...).

Frezowanie:
  - frezowanie kolektorów wydechowych (planowanie kolektorów)
  - wykręcanie urwanych szpilek lub świec żarowych
  - demontaż wtryskiwaczy (Mercedes Vito, Sprinter)
     (potocznie: wyjmowanie wtrysków lub wyciąganie wtrysków)
  - wycinanie nakrętek komór wstępnego spalania (MB Vito, Sprinter)
  - frezowanie wg zamówień Klienta lub wg rysunku technicznego.
  - redukcja gwintów np. pod korek spustowy w misce olejowej.

frezowanie kolektora wydechowego


Spawanie - usługi spawania

Spawanie aluminium w osłonie argonu:
  - miski olejowe, obudowy skrzyń biegów, osprzęt silnika,
     (nie spawamy głowic aluminiowych)
  - napawanie ubytków głowicy silnika.

Spawanie żeliwa:
  - kadłuby, kolektory wydechowe, dekle
     (nie spawamy głowic żeliwnych).

Spawanie stali kwasoodpornych:
  - blachy oraz urządzenia specjalistyczne

Spawanie tradycyjne:
  - wszelkie przedmioty ze stali

Obróbka elementów po spawaniu:
  - regeneracja powierzchni pod łożyska w piastach, półosiach i w korpusach

napawanie ubytków głowicy


Prace szlifierskie

Szlifowanie na płasko
  - np. planowanie kolektorów wydechowych, szlif dekli od pomp wodnych, olejowych
  - podkładki dystansowe, "sitka" do maszynek, itp.

Szlifowanie zewnętrznych powierzchni walcowych (bez otworów):
  - np. tłoki siłowników hydraulicznych i pneumatycznych



Regeneracja belek tylnego zawieszenia:
- wymiana czopów w belce np.: Citroen Berlingo, Peugeot Partner.


Części silnikowe:  tłoki, panewki, uszczelki, zestawy naprawcze
- sprzedaż tylko na Parowcowej i na Białołęckiej




Lokalizacja i dojazd do 3 warsztatów firmy Autoszlif - link przez foto lub tekst:

Zapraszamy do kontaktu i do współpracy